Byg bro mellem CSR og Branding

– Og skab værdi på bundlinien

Rigtig mange virksomheder arbejder allerede målrettet med CSR-strategier og initiativer og har begreber som samfundsansvar og bæredygtighed på forretningsagendaen.

Men desværre er der også mange, der oplever, at det er en udfordring at få fortalt CSR-historierne på en involverende må og få CSR-strategien til at leve, så det skaber den ønskede impact og værditilførsel. Internt, så medarbejderne bliver loyale ambassadører. Eksternt, så I sikrer substans, differentiering, kundeloyalitet og det stærkeste brand.

Vi tilbyder et format med inspiration og konkrete ideer til, hvordan I kan skabe en direkte forbindelse mellem jeres samfundsansvarlige aktiviteter og kommunikation og branding – internt som eksternt. Hvordan I kan hente de gode historier ud af mørket og ned på bundlinjen ved at optimere jeres CSR-strategi/initiativer og jeres branding.

Vi kommer omkring:

  • Samfunds- og forbrugertrends og tendenser: Hvilke krav og forventninger har fremtidens medarbejdere og forbrugere til virksomheders samfundsansvar? Og hvad der skal til for, at I kan imødekomme de nye krav og forventninger. Inspirationscases fra ind- og udland
  • Fra gode intentioner til konkret handling: Sammen gennemgår vi jeres målsætninger, udfordringer og muligheder og skitserer konkrete idéer og tiltag, der kan bygge bro mellem jeres CSR- og kommunikations- og brandingindsats.

Hvad får I ud af det?

  • Inspiration på inspirerende historiefortælling fra ind- og udland
  • Indspark til jeres CSR-strategi
  • Konkrete ideer og handlingsplaner, der kan hjælpe jer til at bygge en endnu stærkere bro mellem jeres CSR-kommunikation og branding